Foreningen Registrerede Fysiurgiske Massører

Vi er en brancheforening for massører, der er fuldt uddannede og derfor kan være momsfri og/eller RAB-registrerede, eller er i færd med at uddanne sig hertil.

Vi arbejder for, at fysiurgiske massører ses som veluddannede og kompetente behandlere, der fungerer på lige fod med behandlere i det etablerede system som fysioterapeuter, kiropraktorer, ergoterapeuter mm. FRFM satser på at styrke fysiurgiske massørers omdømme med hensyn til høj kvalitet og sikkerhed i behandlingen af vores klienter.

Hvis du er en aktiv, ambitiøs massør eller under uddannelse til massør, og du ønsker at styrke branchen og udvikle den fagligt, er denne forening lige noget for dig.

Kontingentet for 2023 er kr. 2.000. Det dækker også ansvarsforsikring og Koda-Gramex afgift

Ved RAB registrering betales et engangsbeløb på kr. 400.  De efterfølgende år er RAB afgiften kr. 400,- som betales sammen med kontingentet.

Hvad gør FRFM for medlemmerne:

• Repræsenterer medlemmerne over for myndigheder og organisationer
  • Medlemmerne er sikret erhvervsansvars-forsikring *)
  • Medlemmerne får informationer om, hvordan de kan opfylde deres forpligtelse til efteruddannelse
  • FRFM har ret til at RAB-registrere de medlemmer, der ønsker det

*) Den kollektive ansvarsforsikring dækker ud over massage også andre former for muskelbehandling og mobilisering af bevægeapparatet, for eksempel ved brug af plastring, zoneterapi og akupunktur, hvis disse metoder indgår som en mindre del af behandlingen.